Ilmoitusasiat > Uutiset

Starbucks-kahviloita K-kauppoihin

<< < (2/9) > >>

PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:

--- Lainaus käyttäjältä: andrimus - Toukokuu 04, 2015, 23:23:54 ip ---No itse olen nuo aina kiertänyt kaukaa ja suosinut pieniä.

--- Lainaus päättyy ---

Tästä tuli mieleeni, että itse suosin sitä missä kahvi on parasta. Tietysti sijainnit, muu viihtyvyys ja hinnatkin vähän vaikuttavat. Se kuuluuko kahvila ketjuun ei vaikuta ellei se sitten vaikuta noihin muihin.


--- Lainaus ---Kukin kuitenkin tyylillään.

--- Lainaus päättyy ---

Näin juuri.

Pikapaine:

--- Lainaus käyttäjältä: PaljonMaitoa+VahvaaKahvia - Toukokuu 05, 2015, 08:14:00 ap ---Ei vaan. On niitä huonompiakin ketjuja.

--- Lainaus päättyy ---
Kaikki suomen Paulig-kahvilat, joita on tämä enemmistö. Yhtäkään hyvää Pauligin kahvia en ole suomesta löytänyt. Tallinnassa sen sijaan on Pauligin Juhla Mokka jotain ihan muuta kuin mihin suomessa on tottunut. Maistuukin hyvälle, eikä ole mitään rikkihappoa niinkuin suomessa.

Nuuniaana:
Kerran oon käyny bucksissa ja tilasin jonkin sortin kylmän frapen. Ei siinä mun mielestä ollu mitään eroa meidän kahvilan frappeen (maitoa, jäitä, espressoa ja makusiirappia blenderiin). Eli ylihypetetty mun mielestä.

Mun mielestä noi Pauligin erikoiskahvit on ihan kuraa kyllä. Huomasin vasta että Coffee Houseissa ei ees itte niitä papuja jauheta vaan kone tekee sen suoraa puolesta, eli puoliautomaatteja? Sitte ku mainostavat vielä jotain upeaa Momento espressoa ja barista kilpailun voittajaa tms. Itte en oikein syty.

Beorn:
Starbucks. No, jos pitää hiilen mausta.

PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:

--- Lainaus käyttäjältä: Beorn - Elokuu 29, 2015, 07:31:35 ap ---Starbucks. No, jos pitää hiilen mausta.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä niistä saa vaaleampiakin paahtoja. Tyrkyttävät ihan oletuksenakin heti paria vaihtoehtoa ja aina on ollut myös ei karrelle poltettu vaihtoehto. Ainakin ulkomailla. Suomessa en ole ikinä käynyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta