En tiedä mikä siinä on, että tuote-esittelysivut usein ovat mitä ovat. Sitten kitkutellaan yrityksen kannattavuuden kanssa ja ei ymmärretä miksi ei ole asiakkaita.
Innovatiivisuuden nimissä ehdotan, että kahvikauppiaat näyttäisivät omilla yrityksen sivuillaan ainakin kuvat paahdetuista pavuista.
Olisi mukavaa uusille potentiaalisille asiakkaille myös postittaa pieniä papueriä (esim. 50g pussi) testattavaksi pienemmällä hinnalla. Ymmärrän, että tämä on monelle pienyrittäjälle myrkkyä ja yritykset joutuvat hakeutumaan juuri tämän takia konkurssiin
(näin minulle on väitetty).. siitä huolimatta suosittelen tällekin yritykselle tätä toimintamallia, jotta löydetään niitä potentiaalisia asiakkaita.
Itse vierastan sitä suurta riskinottoa, että ostan aina suuren määrän kalliita papuja ja jos se ei maistukaan, niin juon sen kuin pula-ajan kahvin konsanaan, tai heitän ekojäteastiaan.