Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: Myydään BFC Ela  (Luettu 123 kertaa)

Eppu

  • Cappuccino
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 57
Myydään BFC Ela
« : Toukokuu 21, 2024, 13:28:46 ip »

Keväthurmoksen vallassa menin ja tilasin ECM Mechanikan ja Ela saa nyt etsiä uuden kodin. Ela on E61 -grupolla varustettu lämmönvaihdintekniikalla toimiva kone. Metallirunko on harjattua terästä ja erittäin laadukkaasti työstetty. Olen vaihtamassa rikkoutuneen painetta näyttävän manometrin ja samalla uusin myös pressostatin sekä turvaventtiilin. Kone toimii moitteetta, lämpiää noin 10-15 minuutissa käyttökuntoon ja tekee erittäin hyvää kahvia. Se on ollut minulla uudesta asti kesämökillä kesäisin käytössä, ostoajankohtaa en muista, mutta noin 10 vuotta se on minua palvellut. Tyhjensin boilerin juuri pari päivää sitten eikä kalkkisaostumia ollut, joten kalkinpoistoakaan en tehnyt. Muutenkin kone on siisti niin sisältä kuin ulkoa.
Elassahan ei ole grupon yhteydessä vipua vaan uuttoa ohjataan sähkökatkaisijalla. Mukana tulee kaksi kahvaa, single ja tuplasihdit ja blind.
Noutaa ja kokeilla voi Lahden seudulla, toimitus muualle sopimuksen mukaan. Nopein saa Elan 500 eurolla, hitaat jäävät ilman. Kuvia ja videota voi pyytää yv:llä.
Kirjattu
Rocket Giotto Evo R Pid, Izzo Vivi PID, BFC ELA, Compak K3 Touch, 2x Iberital Challenge