Muu keskustelu > Palaute
Foorumi oli nurin ja nytkin hidastelee
<< < (3/3)
opheinonen:
Jos saisimme kasaan porukan, joka tukisi toimintaa. Millaisista laavavirroista olisi vuositasolla kyse?
julehti:
Jos hankkii foorumin saitin vähän nykyistä paremmalta palveluntarjoajalta, selviää jopa alle satasella saitista plus viisikymppiä domainista kolmeksi vuodeksi. Olen itse mukana yhdellä vapaaehtoisvoimin pyöritettävällä foorumilla ja saamme helposti sponsoreilta sen verran, että saitin kustannukset katetaan ilman ongelmia.

Olen mielelläni mukana tässäkin, jos lisää porukkaa ja apua tarvitaan.
Toma:
Myös mukana mikäli tehdään kimppavaroin.
beta:
Joo ton breikin aikana vasta oikein huomasi kuinka pahaksi ristretto-addiktio on päässyt, laitan mielelläni joulukortteihin varaamani rahat ylläpitokimppaan, ja postimerkkien verran päälle.
Ja kiitos Temelle, en tiennyt foorumin taustaa
Teme:
Kiitos kommenteista ja tarjouksista. En haluaisi alkaa foorumilaisilta keräilemään rahoja. Joku nimellinen sponsorikuvio alan toimijoilta tai mainokset olisivat keinoja jolla tuon kulupuolen saisi varmaan hoidettua suht helposti. Enemmän tässä lienee kyse osaajista ja heidän ajastaan (tai sen puutteesta). Eli edelleen jos on halua, kokemusta ja taitoa foorumin ylläpidosta, niin se ei olisi haitaksi ja ylläpitotiimiin mahtuu mukaan ;) Sitäkin voisi sitten miettiä josko tuota sponssipuolta tai mainoksia hyödyntämällä pystyisi saamaan lisäarvoa niin foorumille kuin yhteistyökumppaneille. Tammikuun puolivälin tienoilla olisi siis tarkoitus pohtia näitä ja stiä foorumisoftan päivitystä. Laittakaa sähköpostia tai yksityisviestiä jos haluatte tulla mukaan rupattelemaan asiasta.
Navigaatio
Viestien etusivu
Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta