Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Pikahakua monipuolisempi haku löytyy valikon Haku-painikkeen takaa.

Kirjoittaja Aihe: Myydään: Bezzera BZ35e  (Luettu 2067 kertaa)

matimoff

  • Vieras
Myydään: Bezzera BZ35e
« : Huhtikuu 02, 2013, 17:04:12 ip »

Minulla on ylimääräisenä otsikon mukainen keitin. Olen muuttamassa, enkä ala uudessa asunnossa poraileen reikiä pöytälevyyn ja tuota asentamaan, joten haluan siitä eroon. Laite on hankittu noin vuonna 2000 ja ollut vähäisessä käytössä noin kolme vuotta, jonka jälkeen se on varastoitu ja päätyi minulle. Olen avannu kannen ja kytkenyt veteen. Sisältä päällisin puolin on kuin uusi eikä vuotanut mistään. Höyrystimestä tulee vettä samoin kuin kuumasta vedestä, mutta kahvipuolelta ei tule. Laite on varastoitu toimivana. Kaikki putket sisällä kyllä kuumenee, myös se kahvi, joten kyllä siellä vesi kiertää.

Itsellä ei riitä intoa laitteen availuun ja kunnostukseen ja olen ostamassa jonkin pienemmän tilalle kun pääsen tästä eroon.

Tässä siis jollekin projekti ja kaikki asiat ovat sovittavissa. Tuote sijaisee Helsingin Puotilassa. Ehdoittaisin että tulee katsomaan ja sovitaan hinnaksi jotain alustavaa ja alkaa sitä kunnostamaan ja jos ilmenee jotain isompaa, niin muutetaan summaa.

En siis luovu tästä ihan ilmaiseksi, sillä pienellä remontilla tästä saa kyllä todella hyvän koneen.

Matias
045 1077707
Kirjattu