Muu keskustelu > Palaute
Parannusehdotus: Tykkäykset?
<< < (2/2)
PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:

--- Lainaus käyttäjältä: VHarryB - Syyskuu 26, 2016, 00:01:27 ap ---
--- Lainaus päättyy ---

Jari:
Kuinka vaikeaa ja suuren työn takana se nyt sitten on kirjoittaa esim. "kiitos" tai standardi foorumipeukutus "+1"? Tämä on taas tätä, kun nykyaikana pitäisi kaikessa päästä siitä, missä aita on matalin.... ;)

Facebookissa saa peukutella sydämensä kyllyydestä, jos siitä on puute. Jos sellaista ei jo ole, niin faceen voi perustaa Ristretto-ryhmän, jonne sitten kaikki peukuttelut ja tykkäilyt.

Olen sanonut mielipiteeni, ei kestä kiittää.  ;)
PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:

--- Lainaus käyttäjältä: Jari - Syyskuu 26, 2016, 14:24:11 ip ---Kuinka vaikeaa ja suuren työn takana se nyt sitten on kirjoittaa esim. "kiitos" tai standardi foorumipeukutus "+1"?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä tämä minusta (ja ihmisistä yleensä) tuntuu kuitenkin usein spämmäykseltä.

Tosiasia on vaan se, että tykkäysnapia käytettäisiin paljon ja "kiitos" ja "+1" postauksia näkee hyvin vähän.

Sinäänsä en ole teoriassa ole edes kamalan erimieltä kanssasi noin yleisesti, mutta tämän käytännn näen eritavoin ja juuri tämän foorumin kanssa tuo tykkäys saattaisi ehkä jopa toimia.


--- Lainaus ---Olen sanonut mielipiteeni, ei kestä kiittää.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos.
Toma:
Muilla mun tapatalk foorumeilla on tämä peukku.
Olenkin monesti miettinyt miksi täällä ei ole.
PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:

--- Lainaus käyttäjältä: Toma - Syyskuu 26, 2016, 23:57:11 ip ---
Olenkin monesti miettinyt miksi täällä ei ole.

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen aina ollut asialinjalla ja vähän vieroksunut peukkuja. Tässä kohtaa kuitenkin saattaisin kallistua siihen, että peukut voisivat pikemminkin tukea asiaa, kuin olla siltä pois.

Jos jollain on perusteita miksi ne olisivat siltä pois, niin kuuntelen kyllä mielelläni. Sisäinen minäni on kuitenkin oikeasti aina skeptinen peukuille. Järkisyyt tässä pikemminkin ovat ne mitä en keksi. Tunne vain haraa vastaan ;D
Navigaatio
Viestien etusivu
Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta