Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Huom! Tämän yläpalkin pikahaku hakee vain siltä alueelta tai ketjusta, joka sinulla on auki.

Kirjoittaja Aihe: Myyty: Rancilio Silvia V3/PID + kahvimylly + tarvikkeita  (Luettu 2185 kertaa)

kingis_fi

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3
Myyty: Rancilio Silvia V3/PID + kahvimylly + tarvikkeita
« : Maaliskuu 27, 2016, 18:08:28 ip »

Myydään vuonna 2012 ostettu (kuitti löytyy) hyvin toimiva PIDattu Rancilio Silvia v3 espressokone. Olen espressokoneen toinen omistaja ja ostin koneen vuonna 2013. Koneella on minun aikana valmistettu 2-4 espressoa viikossa. Myyn espressokoneen vähäisen käytön takia. Konetta on putsattu säännöllisesti Cafizalla ja kalkinpoiston olen tehnyt vähintään kerran vuodessa. Groupon tiivisteestä saattaa välillä tihkua vettä läpi kesken uuton, joten ostajan on oman harkinnan mukaan vaihdettava tiiviste. Espressokone sijaitsee Pohjois-Helsingissä. Kuljetus PK seudulla mahdollista jos asiasta erikseen sovitaan.

Kauppaan kuuluu:
-Rancilio Silvia v3 (mukana myös koneen alkuperäiset korit, kahvimitta, muovinen tampperi,ohjekirja, puhdistusharja)
-Auber PID (asennettu)
-VST 15g kori
-VST tampperi
-Lasinen tuppla espresso mitta asteikolla
-2 kappaletta maidonvaahdotus kannuja
-Purkki Cafiza puhdistusainetta




« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2016, 10:00:09 ap kirjoittanut kingis_fi »
Kirjattu

kingis_fi

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3
Vs: Myydään: Rancilio Silvia V3 + Auber PID + tarvikkeita
« Vastaus #1 : Huhtikuu 11, 2016, 08:55:19 ap »

Lisätään kauppaan vielä Zassenhaus Santiago espresso kahvimyllymylly. Kahvimylly on siistikuntoinen ja toimii hyvin. Kahvimyllyä on käytetty Silvian kanssa, joten yhdistelmä on todettu toimivaksi. Kahvimylly on samanlainen kuin linkissä http://www.crema.fi/fi/products/zassenhaus/santiago-espresso

Koko setin (espressokone + kahvimylly + tarvikkeet) hintapyyntö 450 euroa. Osta tästä laadukas ja kattava paketti, mukana kaikki mitä tarvitset harrastuksen aloittamiseksi.

Jos kiinnostuit ota yhteyttä! kingis_fi(at)hotmail(piste)com tai nolla4nolla 641 6841
Kirjattu