Muu keskustelu > Vapaa sana

WoW (Watch Of the Week)

<< < (2/11) > >>

pekka:

--- Lainaus käyttäjältä: omitlove - Lokakuu 02, 2009, 19:41:57 ip ---Tuollainen digikellomerkki on ollut ainakin vielä pari vuotta sitten kuin VENTURA, lyö googleen ventura watches niin kuvia löytyy, itse valmistajan sivuja ei löydy joten oiskohan mennyt lafka nurin.

--- Lainaus päättyy ---
Ventura is back... http://www.ventura.ch/

OskuK:
Tässä klassikko. Perintökalu edesmenneeltä isältäni. Atlantic Worldmaster.

Aficionado:
Itsellä on myös perintökaluina saatuina Omegan Seamaster 70-luvulta ja kultainen Zenith 50-luvulta. Taskukelloja luonnollisesti löytyy rivi kaapista  ;D

Jokapäiväisenä ajannäyttäjänä palvelee tälläinen Omega:

OskuK:
Mulla oli arkikellona punatauluinen kiinalainen Chopard-mille miglia -kopio, joka muuten oli omituisen tarkka, mutta se jäi reissuun.
Otin sen vitsinä käyttön, kun nuo Kimikellot ei oikein ole mun juttu, mutta rupesin tykkäämään sitä.
Nno, nyt piti sitten raapia joku kello käteen ja sehän on, dadadadaa, kiinalainen automatti!
Tässä huonona puolena on ettei meinaa nähdä mitä kello on, jos viisarit ovat liipotinta liki. Tässä ne siniset osoitimet osoittaisivat paikkansa...

Toma:

--- Lainaus käyttäjältä: Kahvikissa - Marraskuu 13, 2009, 01:47:43 ap ---Liike-energiaa käyttävä voisi olla parempi, onko kellään kokemusta sellaisesta?

--- Lainaus päättyy ---
Liike-energialla toimivat kellot ovat joko chronometer tai chroronograph kelloja, aiemmassa oli hyvä kuva Omegan Seamasterista (selvennys termeistä).
Itselläni vähän kokemusta, sillä vanhin chronograph kelloni on Zenith:n "El Primero Automatic", lempinimeltään "The Big Blue", 70-luvulla ostettu, jotenkin omaan käteen joutunut. Kello on pirun tarkka vieläkin, mutta samalla hieman painava. Enkä sitä päivittäin pidäkkään kädessäni, vaan Festina:n "Tour de France":a.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta