Muu keskustelu > Palaute
Onko Kahwiki tyhjä vain minulla vai kaikilla?
<< < (4/4)
PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:

--- Lainaus käyttäjältä: hsm - Heinäkuu 18, 2015, 18:57:45 ip ---Odotellessa kirjanmerkiksi http://www.ristretto.fi/foorumi/

--- Lainaus päättyy ---

Joo on se minulla kirjanmerkkinä, mutta on vaan niin noloa tuo uusien ihmisten ohjaus tuonne toimimattomaan wikiin.
akallio:
Suurempaa edistystä ei tosiaan ole tapahtunut. Kahwikin alla oleva Mediawiki-softa pitäisi päivittää, mikä ei ole niin suoraviivaista nykyisessä palvelinympäristössä. Kunhan tässä on lomat ohi, niin ylläpito toivottavasti saa tartuttua toimeen. Korjausta odotellessa tuo etusivu pitäisi ainakin päivitää.
PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:

--- Lainaus käyttäjältä: akallio - Heinäkuu 20, 2015, 11:21:45 ap ---Suurempaa edistystä ei tosiaan ole tapahtunut. Kahwikin alla oleva Mediawiki-softa pitäisi päivittää, mikä ei ole niin suoraviivaista nykyisessä palvelinympäristössä. Kunhan tässä on lomat ohi, niin ylläpito toivottavasti saa tartuttua toimeen. Korjausta odotellessa tuo etusivu pitäisi ainakin päivitää.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos. Ei tässä hevosen selässä olla, mutta tosiaan kiva jos joskus toimisi taas kun siihen on kiva linkata aloittelijoille ja heillekkin on kivempi hakea tietoa vähän selkeämmästä paketista.
PaljonMaitoa+VahvaaKahvia:
Oon taas tylsä, mutta tuli taas tämä aihe mieleen, kun wikiin olisi ollut kiva linkittää.
Navigaatio
Viestien etusivu
Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta