Kahvikeskustelu > Kahvin paahtaminen
Uuden paahtimen hankinta
(1/11) > >>
pentti:
Ystävät hyvät kertokaapa mikä olisi faarille sopiva paahdin? Aiemmin olen paahtanut kahvit käyttööni mutta lopetin sen koska koin sen hyvin työlääksi.
Nyt olen ajatellut aloittaa paahtamisen uudelleen ongelmana paahtimen ostoon on se, että kokemukseni ei enää riitä paahtimen valintaan. Joten kysymykseni saakoon teiltä vastauksia.

Kahvin kulutus on kodissani lisääntynyt siksi oma paahtoon on siirryttävä.

Kielitaitoni estää englanniksi kirjoitetun tekstin lukemisen siksi pyydän apuanne myös ostopaikan valitsemiseen.

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne.

Pentti

Pentti
Tinuri:
Juu, Paahdin olisi minullakin työn alla. Olisin kypsymässä tuohon Behmoriin, koska asun aika ahtaassa keittiössä, ja satavuotiaassa talossa ei juuri ole liesituulettimia.
Olen ymmärtänyt, että Behmorissa on jonkinlainen kärynpoisto-ominaisuus?
Ei vaan näytä syntyvän mitään valmista Hasbeanilla sen Euroversion markkinoille saamiseksi? Ellei tilanne nyt ole kahden viikon lomareissuni aikana muuttunut. Tarvii tsekata...
Välillä olen jo ollut vähällä langeta tuohon i-roastiin, mutta kun sen kapasiteetti on melko pieni jne, niin ajattelin toistaiseksi odotella.

O.K.
jiitee:

--- Lainaus käyttäjältä: Tinuri - Tammikuu 27, 2009, 09:15:27 ap ---Olen ymmärtänyt, että Behmorissa on jonkinlainen kärynpoisto-ominaisuus?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä. Siinä on pienimuotoinen jälkipoltin joka ilmeisesti aika tehokkaasti vähentää syntyvän savun määrää. Ei kuitenkaan tee siitä täysin savutonta saatikka hajutonta.


--- Lainaus käyttäjältä: Tinuri - Tammikuu 27, 2009, 09:15:27 ap ---Ei vaan näytä syntyvän mitään valmista Hasbeanilla sen Euroversion markkinoille saamiseksi?

--- Lainaus päättyy ---

Koska se ei ole Hasbeanista kiinni. Steve tekee yhteistyötä Behmorin kehittäjän Joe Behmin kanssa - mutta ei ole millään tavalla vastuussa tuotteen lanseeraamisesta eurooppaan jne. Behmor tulee eurooppaan sitten kun kaikki lupa-asiat sun muut on kunnossa Joe haluaa että se tulee eurooppaan.

Mutta alkuperäiselle kysyjälle: Mikäli pitäisi miettiä jokin käyttäjän kannalta helpoin ratkaisu kotipaahtamiseen (oikealla paahtimelle - unohdetaan nyt esimerkiksi uunipaahtamisen "helppous"), niin itselleni tulee kanssa tuo Behmor mieleen.
isojp:


--- Lainaus käyttäjältä: jiitee ---Behmor tulee eurooppaan sitten kun kaikki lupa-asiat sun muut on kunnossa.

--- Lainaus päättyy ---

Behmorin lupa-asiat euroopan puolelle ovat olleet kunnossa jo jonkin aikaa ja epävirallisten tietojen mukaan Steve odottaa myynnin alkavan maaliskuun alkupuolella. Hinta arvio 220 puntaa, joka tietenkin riippuu dollarin kurssin kehityksestä.

jiitee:

--- Lainaus käyttäjältä: isojp - Tammikuu 27, 2009, 10:12:49 ap ---Hinta arvio 220 puntaa, joka tietenkin riippuu dollarin kurssin kehityksestä.

--- Lainaus päättyy ---

Reilu 230 euroa ei olisi paha hintaan ollenkaan - hyvä jos tuolla sai I-Roastin pari vuotta sitten.
Navigaatio
Viestien etusivu
Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta