Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Pikahakua monipuolisempi haku löytyy valikon Haku-painikkeen takaa.

Kirjoittaja Aihe: Mazzer mini-e, apua kaivataan  (Luettu 5389 kertaa)

Toma

  • Ristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1598
Vs: Mazzer mini-e, apua kaivataan
« Vastaus #15 : Helmikuu 20, 2013, 11:12:54 ap »

Niinpä voi katsella ja mä saan ainakin postikulujen kanssa kappalehinnaksi 29,5, postikulut eivät näy yhteenlaskettuna suoraan siinä Total-kohdassa.
No niimpä olikin, postia päälle yht. 14,19e/3kpl.
Meinaatko et jäis tulliin? Ja jos kävis niin kehno, niin paljolla sieltä joutuis noista maksamaan et sais ulos... alvit?
Ihan sillä vain, kun mun aiemmat tilaukset ei oo (koputtaa puuta) jääneet nevö tullin kouraan.
Ainoa mitä tullattu, on autot, vähän eri juttu.
(onko tämä laskuri ajantasalla?)

Voin kyl omaan osoitteeseen tilata, mikäli kiinnostuneita löytyy. Ei välttist tarvetta kolmea noita omistaa.
Tekis just nyt mieli tuollaista, vaikkei se just niin pirhanan tärkeä olekkaan.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2013, 11:25:57 ap kirjoittanut Toma »
Kirjattu
Friends are like cows - if you eat them, they die.

OskuK

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2578
Vs: Mazzer mini-e, apua kaivataan
« Vastaus #16 : Helmikuu 20, 2013, 11:29:05 ap »

Olisi kiva jos Suomessakin olisi joku työstötaitoinen kahviharrastaja joka värkkäisi moisia: mittatilaus-metallitamppereita ja puukahvoja jne. pientä.

Nykyäänhän tullaus on netitse tapahtuvaa, joten ei tarvitse mennä paikanpäälle tai maksaa pirusti tullauksesta välikädelle, ja tullihan on itse aika pieni menoerä, se avihan kaikesta aina maksetaan, nekin lähetykset jotka ovat tulleet "tuurilla" ovat periaatteessa sen alvinsa edelleen valtiolle, eli meille velkaa. ;-)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2013, 11:35:52 ap kirjoittanut OskuK »
Kirjattu
:: Astoria Gloria :: Eureka Zenith 65E :: Mahlkönig Vario ::: Aiemmin:  Nuova Simonelli Oscar :: Grinta :: Bezzera Strega ::

migu2

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2087
Vs: Mazzer mini-e, apua kaivataan
« Vastaus #17 : Helmikuu 20, 2013, 11:38:23 ap »

No niimpä olikin, postia päälle yht. 14,19e/3kpl.
Meinaatko et jäis tulliin? Ja jos kävis niin kehno, niin paljolla sieltä joutuis noista maksamaan et sais ulos... alvit?
Ihan sillä vain, kun mun aiemmat tilaukset ei oo (koputtaa puuta) jääneet nevö tullin kouraan.

1 kpl postikulut 9,7 euroa, jos nuo 3 kpl jää tulliin, niin kappalehinta jää alvin kanssa kalliimmaksi. Tosiaan se alv. 24% paukahtaa tilauksen (+postikulut) loppusummaan päälle. On vähän tullimiehestä kiinni, jaksaako jotain metallirinkuloita alkaa alvittamaan, who knows.
Kaverilla jäi just 60 euron kuulokkeet tulliin, yritti tilata ne viime vuoden loppuun, mutta toimitus viivästyi... Mulla on viimeeksi jäänyt 90-luvulla tavaraa tulliin.
Kirjattu
Expobar Brewtus IV-R + Eureka Mignon Silenzio Specialita (espresso) + Baratza Sette 270 (dripper/aeropress) + Behmor 1600 x 2

OskuK

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2578
Vs: Mazzer mini-e, apua kaivataan
« Vastaus #18 : Helmikuu 20, 2013, 11:42:43 ap »

1 kpl postikulut 9,7 euroa, jos nuo 3 kpl jää tulliin, niin kappalehinta jää alvin kanssa kalliimmaksi. Tosiaan se alv. 24% paukahtaa tilauksen (+postikulut) loppusummaan päälle. On vähän tullimiehestä kiinni, jaksaako jotain metallirinkuloita alkaa alvittamaan, who knows.
Kaverilla jäi just 60 euron kuulokkeet tulliin, yritti tilata ne viime vuoden loppuun, mutta toimitus viivästyi... Mulla on viimeeksi jäänyt 90-luvulla tavaraa tulliin.

Itse tilaan Kiinasta aika usein harrastuskamaa, ja joskus tulee suoraan, valtaosa kuitenkin tullataan normaalisti. Ongelma on että lähettäjä valehtelee pyynnöistä huolimatta tuotteen arvon paketteihin, ja sehän on minun rikokseni: salakuljetusta, viranomaisen erehdyttämistä jne.
Kirjattu
:: Astoria Gloria :: Eureka Zenith 65E :: Mahlkönig Vario ::: Aiemmin:  Nuova Simonelli Oscar :: Grinta :: Bezzera Strega ::

McJones

  • Americano
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 236
Vs: Mazzer mini-e, apua kaivataan
« Vastaus #19 : Helmikuu 20, 2013, 18:09:13 ip »

Olisi kiva jos Suomessakin olisi joku työstötaitoinen kahviharrastaja joka värkkäisi moisia: mittatilaus-metallitamppereita ja puukahvoja jne. pientä.
Semisti OT, mutta milläs toimitusajalla olisit valmis hankkimaan moisia? Vaimolta oli jo lupa hankkia työstökoneet...
Kirjattu
Jos se vuotaa, hapota se.

OskuK

  • Tuplaristretto
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2578
Vs: Mazzer mini-e, apua kaivataan
« Vastaus #20 : Helmikuu 20, 2013, 18:56:03 ip »

Semisti OT, mutta milläs toimitusajalla olisit valmis hankkimaan moisia? Vaimolta oli jo lupa hankkia työstökoneet...

Toimitusaika on jokseenkin toisarvoinen. Ameriikasta Stregaan kyselin puukahvoja, mutta sen jäädytin hintatason vuoksi, tampperi taas jo on, mutta ajatus kiehtoo: tampperi jollaista ei muilla ole.
Kirjattu
:: Astoria Gloria :: Eureka Zenith 65E :: Mahlkönig Vario ::: Aiemmin:  Nuova Simonelli Oscar :: Grinta :: Bezzera Strega ::

Fixx

  • Caffè Latte
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28
Vs: Mazzer mini-e, apua kaivataan
« Vastaus #21 : Helmikuu 21, 2013, 13:31:51 ip »

Henkkoht kiinnostaisi tampperi (52mm), sehän on aika yksinkertainen laite, josta pyydetään kaupassa viiskymppiä ja ebayssa 30.
Kirjattu