Juuri hankin pari viikkoa sitten espressocoffeeshopista Silvian.
Tein tilauksen maanantai iltana. Sitten oli hiljaista, eikä kyselyihin tullut vastauksia. Torstaina menin sitten online-chattiin, jossa aloitin kysymällä onko heillä silviaa varastossa. Sanoivat, että juuri oli tullut kuorma. No siihen sitten kysyin, että voinet varmaan tarkistaa mikä on minun tilauksen status. Siihen ei tullut mitään vastausta, "asiakaspalvelija" muuttui mykäksi. Tuosta hermostuneena lähetin tulikivenkatkuisen faxin kyseiseen putiikkiin, jossa sanoin, että on paree tulla jonkin näköinen vastaus statuskyselyyni ennen perjantaita klo 16:sta.
No tuohonkaan ei tullut vastausta, mutta samana torstai-iltana tuli lähetysvahvistus, jossa oli seurantakoodi. Seuraavana aamuna soittivat fedexiltä, että mihin aikaan voivat tuoda paketin. Paketti oli minulla alle 24 tuntia siitä kun se lähetettiin.
Summa summarum:
+ Halvat hinnat
+ Nopea toimitus, kun tavara lähtee toimitukseen
- _SURKEA_ asiakaspalvelu. Selvittäisin vaihtoehtoisia kauppoja jos nyt pitäisi alkaa jotain ostamaan.
Toinen kokemus:
http://www.caffe-milano.deSiellä on vain yksi hemmo, joka taitaa englantia hyvin. Oli poissa 5 päivää, homma seisoi sen ajan. Postitukseen käytetään saksan postia (=lähes viikon toimitusaika). Joka tapauksessa, asiakaspalvelu oli toimivaa ja tuosta 5 päivän poissaolostakin mainittiin etukäteen, ei siis tullut yllätyksenä. Voisin kuvitella ostavani tuolta jatkossakin.
(Ostin Minimoka M203 myllyn + kahveja)