Ristretto

Kahvikeskustelu => Muu kahviaiheinen keskustelu => Aiheen aloitti: plörö - Joulukuu 29, 2008, 20:54:45 ip

Otsikko: EspressoCoffeeShop
Kirjoitti: plörö - Joulukuu 29, 2008, 20:54:45 ip
Tervehdys

Joulun alla innostuin tavallista suodatinkahvia syvemmistä makuelämyksistä ja tilasin otsikkosivun nimisestä kaupasta keittimen ja myllyn. Keitin on Gaggian Evolution ja mylly Ascaso i-Mini. Harmi vain, kun Gaggian muovikuoressa oli saapuessa pieni murtuma. Takaisinhan se pitää lähettää, mutta ko. liike tuntuu menettäneen kiinnostuksen sähköposteihin vastamiseen.

Kysymys: Onko arvon foorumilaisilla kokemuksia liikkeen palautuspolitiikasta? Kuinka ovat toimineet reklamaatiotapauksissa? Liikkeen sivuilla lupaillaan luonnollisesti tämän puolen olevan kunnossa (30 päivää).
Otsikko: Vs: EspressoCoffeeShop
Kirjoitti: migu2 - Joulukuu 29, 2008, 23:13:37 ip
Kyllä ne sieltä varmaan vastailee, mutta se italialainen mentaliteetti... hommat luistaa niiden tahdin mukaan ja etanan lailla :)

Kannattaa pommittaa uudestaan meilillä ja sinne voi kyllä soittaakin. Carlo ainakin puhuu hyvää Englantia.