Ilmoitusasiat > Tiedotteet
Kahwiki avattu
(1/3) > >>
Esa:
Kahvitietouden vapaa tietoteos, Kahwiki, pyörii nyt osoitteessa http://www.ristretto.fi/kahwiki/ ja kaipaa tietoa sisälleen. Kirjoitusoikeus on kaikilla foorumille rekisteröityneillä. Lukekaa ohjeet ensin.

Tarkoitus on, että jatkossa Kahwikiin kirjoitetaan yleishyödyllinen tieto, ja foorumilla käsitellään enemmänkin ajankohtaisasioita ja käydään keskustelua.
Heca:
Wau, hienoa työtä! Ei voi kun kiittää, kun toiset näkee tällaista vaivaa yhteiseksi iloksi ja hyödyksi.  :P
nasse:
Olisi mielekästä saada linkki Kahwikiin myös foorumin puolelle? Itse en ainakaan ole löytänyt muuta reittiä kuin keskusteluista linkkien kautta tai ristreton etusivulta..
Teme:

--- Lainaus käyttäjältä: nasse - Elokuu 23, 2009, 14:22:02 ip ---Olisi mielekästä saada linkki Kahwikiin myös foorumin puolelle?
--- Lainaus päättyy ---

Tätä on jo funtsittu. Ja on siis kehityslistalla. Kaikki ajallaan.

T. Teme
Esa:
Kahwikissa on sitten minun jäljiltäni paljon hyvinkin minimaalisia tynkäartikkeleita. Olen tehnyt niitä rakenteen ja luokkien hallinnan takia. Poistakaa surutta vaan kaikki jonninjoutavat "tähän sitä sun tätä" -tekstini ja kirjoittakaa oikeaa asiaa tilalle.

Sivuston navigoinnissa ollaan vähän kahden vaiheilla, että ruvetaanko väsäilemään linkkejä muihin osiin vielä foorumin rakenteeseen, vai tehdäänkö koko sivuston kattava navigointisysteemi. Riippuu lähinnä siitä, tuleeko vielä uusia osioita.
Navigaatio
Viestien etusivu
Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta