Elikkäs viikonloppuna tehty, maanantaina postitettu, "massiivinen" 22kg:n yhteistilaus (jiitee/pisketti/isojp) saapui eilen (to) iltapäivällä (lähetti oli jo käynyt kotiovella 10.55, mutta silloin ei ollut vastaanottaja paikalla).
Johtuen ilmeisesti lähetyksen painavuudesta se oli varmaankin jonkun turhautuneen fedex -rahtarin toimesta kokenut "hieman" ulkoista väkivaltaa. Mutta onneksi pääasiallinen sisältö, eli vihreät pavut, ovat vaikeasti rikkoutuvaa sorttia ja siltäosin sisältö oli ihan kunnossa. Hieman oli aeropress- ja teepaketti kokenut muodonmuutosta, mutta itse tuotteissa ei ollut mitään vikaa. Paketista oli sen ulkonäöstä päätellen jo puolessa välissä (kosteuden/runnomisen takia?) alkanut pohja aueta ja se oli taittanut sitten loppumatkan nurinpäin...
Lähettelin sitten Steve:lle hasbeaniin (ihan ystävälliseen sävyyn) informaatiota tuosta fedex "laadusta" ja lämmintä kiitosta tuli palautteesta. Lupasi ottaa asian puheeksi kuljetusfirman kanssa (ei vaikuttanut kovin tyytyväiseltä heidän toimitustapaansa).
Veikkaisin että vastaavista tapauksista kannattaa lähettää (ystävällistä) palautetta, sillä eiväthän he muuten saa tietoa tuon kolmannen osapuolen toiminnasta (ja asiakas vaan suotta murjottaa). Ei tietysti pienistä kuhmuista kannata nurista, nyt oli tosiaan jo paketti melkein auki.
Mutta muuten hasbeanin osalta tilaus oli taas mielestäni ensiluokkaista laatua/toimintaa. Minkäslainen vaikutelma pisketille ja isojp:lle jäi?