Ristretto

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Pikahakua monipuolisempi haku löytyy valikon Haku-painikkeen takaa.

Kirjoittaja Aihe: Domobar junior db Risterietiltä  (Luettu 1707 kertaa)

Make

  • Pikakahvi
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5
Domobar junior db Risterietiltä
« : Elokuu 02, 2011, 13:27:34 ip »

Tervehdys uudelta Ristrettolaiselta.

Tiedoksi että Risterietillä (risteriet.dk) on yksi kipale Domobar junior db:tä varastossa ja myyvät hintaan 8 750 DKK. Kauppasivat myös esitteillä olevaa vastaavaa laitetta hintaan 7 000 DKK (ei koskaan käytetty ja oli oikein siistin näköinen). Uusia tulee varastoon jossain syyskuun puolenvälin kieppeillä. Olen todella tyytyväinen heidän "meininkiin" ja asiakaspalveluun, ja uskonkin että toimitus Suomeen ei ole ongelma eikä mikään. Tiedän että Tanskasta ko. laitetta löytyy muualtakin, mutta ainakin Risteriettiä uskallan suositella.

Anyway, ajattelin mainita koska minun mielestä tuo on edullinen. Esim. täällä Ruotsissa (asun Malmössä ja työskentelen Köpiksessä) vastaava maksaa about 14 750 SEK.

Olin jo vähällä ostaa (haluaisin päivittää vaimon joskus ostaman Francis Francis X1:n), mutta päätin kuitenkin pistää jäitä hattuun odottaa. Olen aika hiljattain kiinnostunut (enemmälti) espresson valmistuksen saloista joten kiirettä ei ole. Myllynä toimii Minimoka M203, johon olen kaiken kaikkiaan ihan tyytyväinen...tai no ääni on ihan hirveä, käytettävyys nolla, mutta lopputulos ihan ok ;)

T. Make

Kirjattu

euka

  • Cappuccino
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 49
Vs: Domobar junior db Risterietiltä
« Vastaus #1 : Elokuu 04, 2011, 10:52:01 ap »

Domobar junior DB:ia sai vielä jokin aika sitten kotimaisesta Cafetoriasta halvemalla (1100 Eur), jos nyt tuota esittelykappaletta ei oteta lukuun. Loistava kompakti keitin kyllä, en tiedä luopuivatko sitten tuosta kun ei enää näy verkkokaupassa.
Kirjattu